Merhaba kızlar bu sorunu birçok insan yaşıyor biliyorum ama benim adetten bir hafta önce başlardı normalde . Sezeryan sonrası (3 buçuk yıl olacak ) nerdeyse iki buçuk hafta göğüs ağrısı çekiyorum ve baya agiriyor dokunamiyorum şikayetler başlıyor bu durum beni yordu. Zaten bir hafta adet sürüyor onun ağrısı bitiyor 5 gün sonra falan diğer adet için bu hassasiyet başlıyor . Bunun için doktora giden falan oldu mu bı yardım edin .