Sgnnn Miniko25 3 aylık kullanmaya başladım çok zorlanmıştım oğlum salıyordu kendini bağlayamıyordum. Şimdi 5 buçuk aylık çok rahat kullanıyorum. 6-7 kere bağlayınca elim alıştı. Bel kısmının ayarı hep sabit. Yanları gevşetip sıkıyorum sadece
Nazlisen Ben birkaç kere kullanabildim çünkü bağlaması çok çok zor tek basına olabilecek bir şey değil en azından ben yapamadım, evet bağladıktan sonra çok rahat bebekte bende ama işte bağlayana kadar sıkıntı oluyor
Miniko25 Nazlisen ben tek başıma bağlayıp çıkarabiliyorum en az 100 kez videolarını izlemişimdir ama bebeğim kendini geri atıyor bir kere kucağımda uyudu sadece kafasını göğsüme yaslayıp şimdilerde kafa hep arkada o sağlıklı olan C pozisyonu olmuyor o zaman da. Sizinki de öyle yapıyor muydu
Miniko25 Sgnnn yenidoğan için uygun diyorlar ama bence de tek başına takıp çıkarmak zor biz 2 haftadır kullanıyoruz elim takıp çıkarmaya alıştı bu arada 4.5 aylığız. Sorun kızım kafasını geriye doğru salıyor herhangi bir ağlaması huzursuzluğu yok eşim belki öyle rahat ediyor ama benim içim rahat değil omurgasına birşey olacak diye. Göğsüme yaslamaya çalışınca da ağlamaya başlıyor acaba belimi mi çok sıkıyorum dedim bir sürü ayar denedim onu aşağı yukarı aldım görüş açısı artsın diye ama yok yine aynı sizin de öyle oluyor mu görsel attım asansördeki ve uyuduğu pozisyon normal ama diğeri gibi yapmaya başladı kendini ayarlamalarını mı yapamıyorum bilmiyorum
Miniko25 Sgnnn https://imgyukle.com/i/nFC0tQ https://imgyukle.com/i/nFCARt https://imgyukle.com/i/nFCdOc
Nazlisen Miniko25 hatırladığım kadarı ile hayır su an bebeğim 15 aylık oldu ama hiç öyle bir şey hatırlamıyorum
Sgnnn Miniko25 maşallah bebeğiniz çok tatlı ben taktığımda boynu öyle olmuyor. https://resimyukle.io/r/Faz8s9vlY0 https://resimyukle.io/r/qV0SVrp6UG 2. Attığım gibi bebeğin c şeklinde durması lazım sizinki dik duruyor gibi. WhatsApp hatları var oradan bağladığınız şekli gösterirseniz nereyi yanlış yaptığınızı nasıl yapmanız gerektiğini anlatıyorlar https://resimyukle.io/r/Y3lfBNX2Kn konuşmayı ekledim
Miniko25 Sgnnn sırtınızdaki kemerleri iyice sıkarak kendinize mi çekiyorsunuz bebeği ya sanırım ben ya orayı yanlış yapıyorum ya da gövde kısmındaki yükseklik ayarını
Sgnnn Miniko25 bebeğin bacakları m şeklinde olunca vücudu c gibi oluyor zaten. Acaba bacak arası mesafeyi az açmış olabilir misiniz
Miniko25 Sgnnn o da olabilir bir de öyle deneyeyim bakalım 4.5 aylık bebeğim hepsini ortaya toplayıp yapıyorum