Yesilkelebek baharow gece artık uyandırmanıxa gerek yok sarışık yokda 15.günden sonra kendi uyanmasını bekleyip emzirmelisiniz
mehmel54 baharow bence uyandırmayın bizzat 3 tane çocuk doktoruna sordum hepsi de 5 6 saat aç kalabilirler geceleri kendileri uyanmadığı sürece uyandırıp beslemeyebilirsiniz demişlerdi bende uyandırmadım aylarca gece uykusunu çok güzel uyudu rahat etmiştim tabi büyüdükçe değişti ama zor zamanlarda rahattım uykusuz kalmadım hiç o istedikçe verdim alarm falan kurmadım uyandırmadım hiç kilo alımı da gayet iyiydi şimdi de öyle hiçbir sıkıntısını görmedim ben daha
AysuL Şuan bizimki 2 ay 1 haftalık. 2 ayda iki saatte bir falan kaldırdım emzirip uyudu. Her iki ay da +1300gr aldı. Şimdi bir haftadır düzen oluşturmaya çalışıyoruz bazen 3saat bazen 4e yakınken kendi kalkıyor uykusu bölünmeden doyurup yatiriyorum. Mesela saat 5 biz memedeyiz 😀
Pinarikoo 2 ay 13 günlük kızım.. Gündüzleri çok aktif olduğumuz için sürekli emiyor. Geceleri yorgun ve uykusuz düşünce kesintisiz uykuya dalıyoruz. Uykusu 5-6 saati bulabiliyor, bazen de 7 😅 Kilo alımı iyiydi en son kilosu 4.450 idi 🤗
HEY03D baharow ben o dönemde saat 19-20 gibi yatırıyordum 06-07 gibi kalkıyordu 00-03 te uyandırmadan emziriyordum bazen saatlerde değişiyordu tabi ama 4 olduğunda kendisi uyanıyordu geri uykuya döndürmek çok zor oluyor. O yüzden 3 te emziriyordum şu an 6 aylık gece ne zaman isterse o zaman emziriyorum 1 sefer emiyor genelde
Yigitefeannesi baharow doktorum söyleyene kadar iki saate bir emzirmeyi bırakmadım oda tam üç ayı dolunca artık bırak ama dört saati geçirme yine de max 5 saat dedi, bebeklerin anne sütşne en ihtiyacı oldukları dönemler bunlar üç saati geçirmemenizi tavsiye ederim gelişim geriliği olabilir kilo ve boyda 🙏🏻