Arkadaşımın bebeği yolda giderken kaldırıma cıkarırken düştü kasının ustunde kızarıklık oldu hastaneye gitti 2 saat musadeye aldılar kusma olmadıgı için salındı aklım onda uygulamayı kullanmıyor soramadı ama o da danışamıuor insanların yargısından korktugu için düştükten sonra iki kez kusmuş doktor iki saat içinde 4-5 kez kusarsa fazla bir şekilde tomografisi sanırım ondan çekelim demiş 1 kez kusmuş sadece o yuzden cektirmemişler eve geldikten 3 saat sonra bir kez daha kusmuş biraz telaşlandı başına gelen var mı birsey olur mu bir aylık pusetten düşmüş bebek aglıyormus zor susturup arabaya koymuş aceleyle kemeri bağlamayı unutmuş bağlamadıgını unutup yuksek nir kaldırıma cıkartmaua calısırken olmuş