Kızlar kızim 11 aylık ve 1 haftadir yarım saatte bir uykusundan etini kopartmış gibi ağlayarak uyanıyor dönüp dıruyor yer edemiyor kalkıyp oturuyo yatıyor ve ağlıyor sallayip tekrar uykuya dönmesini sağlıyorum ama bu serüven hep böyle gidiyor. Henüz altta 3 dişi var geç cıkarttıkk şimdide üst damaklar şişmiş onında, sıkıntsıı var sanırım ama çözüm olarak ne yapmaliyim var mı yaşayaniniz bana öneride bulabilcek yardımcı olabilicek birileri :(( artık gecede olsa biraz uyuyp dinlenmek istiyorum tükendim diyebilirim