İyi akşamlar anneler ilk defa böyle bişey oluyor kızımda kafa ateşi yok alnındaki ateşi düşürdüm ama koltuk altı ateşi çıplaklığa rağmen 1 saattir düşmedi 38,6 ydı ilaç verdim 37,5 oldu ılık press yaptım 36,9 37 oldu neden düşmüyor başına gelen var mı acaba napabilirim açık yatıyor şu an gerçekten soğukta yani limonlu çorap yaptım napabilirim önerilerinizi bekliyorum ilaç bile içmek istemiyor tükürüyor bişey yemiyor sadece su süt eşimde görevde çok çaresiz hissediyorum şimdi