Aysegulss Kızım 3 aylık ve ağzı açık uyuyor. Doktor kontrolünde söyledim serum fizolojiği 4 kere sık burnuna düzenli aspire et dedi. Yapıyorum ama hala ağzı açık uyuyor. Başına gelen bi çözüm bulan var mı 😔
Oyku123ss11 O donemde bizimkide oyle uyuyodu doktor serum fizyolojik verdi burnu tikali oldugubda oyle uyur surekli acik tut ve nemli ortam olustr demisti suan 6 aylik oldu halen burnu tikanir acarim
Aysegulss Oyku123ss11 burnunu çektiğimde sümük de gelmiyor acaba burun etleri falan mı şiş ki. Nebulizatör var evde hava makinası ama sesinden çok korktu veremedim. Böyle devam edecek demek ki
Aysegulss Deryaa4319 allahım ağzı açık uyumayı mı seviyo bizim bebişler sevcek başka şeyler yok sanki şöyle kendi kendilerine uyumayı falan sevseler 😁