Hanımlar selamlar . Kızım 13 aylık ve sanırım geniz eti var . Doktora götürdüğümde her bebekte olur çok ciddi sorun oluşturmuyorsa müdahale etmiyoruz dedi. Yaz mevsiminde hiç bir sıkıntısı olmadı . Ama şu soğuklar flan başlayalı gündüzler burnu akıyor . Geceleri de tıkanıyor sürekli ağlayarak uyanıyor . Yüz üstü yatıyor poposu hava da sabaha kadar . Rahat yatmaya çalışıyor . Bi tane instagram da doktorda görmüştüm udi hindinyağı ve serum suyunu burun spreyine koyun sıkın burnuna boğazına flan diyordu . Ne yapmam lazım . Böyle bir sorunla karşılaşan varmı? Bebeğimi nasıl rahat ettirebilirim özellikle geceleri . Yardımcı olabilen anneler varsa rica etsem yazabilirler mi ? 😔😔