merhaba iki gün önce next ten 600 tl civarında ürün aldım, vergi ödemesiyle ilgili bugün mail aldım%30 diyor yaklaşık daha önce %20 alınıyormuş . Vergiler mi arttı acaba? Bir de son dönemde sıkıntı mı yaşanıyor teslimatta alanlar kargolarını teslim alabildi mi? Reddetsem maile cevap verip 28 gün içinde geri ödeme yapılıyormuş, bu konuda sorun yaşayan oldu mu?