Molfix puresoft kullanıyorum 5 aydır o kadar memnundum ki son paketi alana kadar sürekli sızdırmaya başladı kullanmaya devam etmeli miyim farklı markaya mı geçmeliyim hiç bi fikrim yok sanırım içeriğini değiştirdiler ama sızdırma ve pişik yapmayan bir bez önerir misiniz lütfen 🙏