Herkese hayırlı kandiller ve hayırlı geceler diliyorum.Yakın geçmişte aynı başlıkla bir post atmıştım.Postu güncellemek istedim.Malesef valilik iznimiz hala mahkeme de ve sonuçlanmadı.En yakında inşallah güzel haberler gelecektir.Onun dışında.İbanımız noter onaylı oldu,yani zaten para çıkışı yokken şuan asla bir çıkış söz konusu olamaz.Veee en güzel haber oğlum için yürüttüğüm kampanya için Avrupa da ki Asya derneği sesimizi duydu ve bizi kanatları altına aldı.Avrupa da yaşayan akraba ve dostlarınıza bu haberden bahseder ve oğlumdan bahsederseniz çok minnatter kalırım.Şuan 16.000 dolardayız aşağıya Taplink link i bırakıyorum lütfen instigram hesabımızı da takip e almayı unutmayın 🤲🏻
[https://instagram.com/cinaricinelele?igshid=YmMyMTA2M2Y=](https://)
[https://taplink.cc/cinaricinelele](https://)