Kevser472 bir kaç ay sonra en kolayı dogummus dersin 😭😁 seni korkutmak istemem tabi her bebiş farklıdır. Umarım sana kolay olan bir bebiş denk gelmiştir😇 öncelikle şunu söylemek isterim. Uykusuzluga bakimsizliga hazır ol. Ev temizliğine bir süreliğine elveda de. Sosyal hayatına da veda ediceksin biraz. Belki eşinle olan özel hayatında kesintiye uğrayacak. Bazen tuvalete bile gidemedigin zamanlar olucak. Bazen bebeğin gün boyu uyumuycak durmadan agliycak ne derdi var bilemiyceksin belki. Ama sonra alışıcaksın. Anne olmaya da alışıcaksın bebeğine şefkat göstermeye de. Sonra hepsi yavaş yavaş düzene binecek. Gene tabi tamamen düzen tuturamiycaksin aylarca.bama bebeğimle birlikte sende buyuyeceksin. Sonra dönüp bakacaksın.1 yaşına gelmiş bile. Zaman ne kadar da hızlı geçmiş diyceksin. Geçerken belki sana yavaş gelicek ama inan çok hızlı gecicek. Umarım zaman senin için kolay ve hızlı geçer. Rabbim bebeğine de sanada sağlık versin. Bu postu unutma da seneye bugün yazarsın. Zaman ne çabuk geçmiş diye 😇🌷 bebeğinle sana mutlu sağlıklı huzurlu bir serüven diliyorum. Hoş geldin aramıza taze anne ,🌷😇🧸