Aysegul___ 5 dk içinde geçer hıçkırığı o zamanlar da dik tut bebeğini ben bir iki damla emzirirdim kızımı çok hıçkırdığı zaman hemen geçerdi. Gözü için de gözün iç bölgesine göz masajı yap canım göz kanalı tıkanıklığı oluyor bizim de oldu masaj ayprık ve oluşan çapağı ılık nemli suya temizleme pamuğu batırıp onunla temizledik anne sütü damlat demişlerdi damlattık ama bizim kızın gözü daha fazla çapak olmuştu yine de dene şatersen ya da sütünü pamuğa damlat gözünü öyle sil zaten artık ağlamaya başlayınca göz kanalı açılıyor bizim öylr oldu