Symnur333 çocuk doktorumuz her ay muayenesini yapıyordu.ekstra olarak şuraya götürün falan dememişti. Sadece gözlerine bakmıyordu. 1 yaşında göz doktoruna götürüp muayene yaptırmıştım. Göz doktoru o zaman normalde her çocuğa 1 yaşında problem yoksa 4 yaşında tekrar muayene önerdiğini söylemişti. Sizde yaşında göz muayenesi yaptırabilirsiniz.