Mmc_sirin Esim ilk defa lens kullanicak ama sanirim akrlsam cikart sabah takmakta zorlanacaz bunun icin gozunden cikarmamasi icin damla falan varmi bilgi olan yazabilir mi acaba
Dlshnn3 Mmc_sirin göz kuruluğu varsa her gün o damlayı kullansın hatta 2-3 günde bir kullansa da olur çıkarmasına gerek yok lensi 2 senedir kullanıyorum haftada 1 çıkarır suya koyarım tabi herkesin kullanış şekli farklı kimisini rahatsız ediyor 1 gün bile gözünde kalması iyi markalar hiç rahatsız etmiyor markasına bağlı biraz da
agacsizkoala Mmc_sirin ilk bir hafta zorlanır ama sonrasında gözlük takıp çıkartmaktan farkı olmuyor , gözde kalması için damlası yok lens solüsyonu var lensi çıkartıp solüsyonun içine koyuyorsunuz, bazı lensler Var bir haftaya kadar çıkartılmadan kullanılıyormuş ama benim gittiğim hiç bir doktor o şekilde önermediler gözün dinlenmeye ihtiyacı var diye
FatmaKrbkl Mmc_sirin 15 günlük olanlarını kullansın, 15 gün sonunda yeni bir çift takacak. Diğer türlü günlük çıkarması gereken lensi uzun süre çıkarmazsa enfeksiyon oluşumu görülebilir
SSansebastian Mmc_sirin Gözde 15 gün 1 ay kalabilen lensler var markasına göre değişiyor ben -3 miyopum biofinty kullanıyorum 1 ay takıyorum
Mmc_sirin Dlshnn3 damla falan mi varmi bugun aldik gozlukcu her aksam cikarip sabah takmasini soyledi ..ama biz cikarmasak dediginiz gbi haftada bir sorun olmaz mi yani ?
Dlshnn3 Mmc_sirin suni gözyaşı kullanıyorum ben gözümde kuruluk olmaması için eczaneden alabilir daha rahat eder gözleri yanmaz cıkarmadıgında lensi
agacsizkoala Mmc_sirin eşiniz ilk kez lens kullanmaya başladı şuan gözü lense alışkın değil bir hafta gözünde lensin kalması imkansız gibi göz kuruluğu yapar , zamanla alıştıkça bir gece iki gece bırakabilir ama çok sağlıksız , suni göz yaşı damlaları oluyor refresh di sanırsam adı, ondan alıp gün içinde gözünde batma olursa gözüne damlatsın zararı yok
Snowglobe Mmc_sirin 15 yıldır lens kullanıyorum. Öyle Bi şey asla önermem. Mutlaka uyumadan once çıkarsın. Alışır zamanla
Mmc_sirin Snowglobe peki bunun tersi duzunu nasil anliyorsunz kendi takamiyor mecbur ben takip cikarcam ama sanirim ilk denemede ters takmisim gozu baya kasindi
MiraySahin En temizi her gece çıkarması, aksi halde mikrop kapabilir, lens kayabilir, göz kuruluğu yapabilir, bas ağrısı da yapabilir. Bi süre zorlanır ama eli alışınca cok rahat çıkarıp takabilir, ne takarken ne çıkarırken ayna bile kullanmiyorum ben mesela
Mmc_sirin Cok sagolun bilgi icin qlisana kadar takip cikarmasi biraz zor oluyor birde tersini duzunu anlamadik hep ice giriyor
MiraySahin Mmc_sirin düz dururken tam bir yuvarlak olur lens, tersse daha oval durur genelde, zaten gözüne takınca da rahatsiz eder, batar. Bi süre o rahatsızlığı göze alın bence sağlığı riske atmaktansa, göz cok hassas bir organ
agacsizkoala Mmc_sirin şeklinden anlaşılır yuvarlak olması lazım eğer anlaşılmıyorsa lensi parmağınızın ucuna alın ışığa tutun bazı lenslerin kenarısında aşırı küçük bi şekilde 123 yazar ordan düz mü ters mi anlarsınız ama bu yazı çok küçük olur dikkatli bakmanız lazım ve her lenste olmayabilir
Mmc_sirin MiraySahin ainen gozluk kullaniyordu ama 3 defadir gozluk gozundeyken hep kirildi en son cami kaşini yardi ondan dolayi lensi deneylm dedik
Yedaarven Mmc_sirin İlk zamanlar mutlaka çıkarılmalı uyumadan önce, zamanla tak çıkar alışılır zaten. Ters düz anlamak için de google dan fotoğraflara bakabilirsiniz daha net anlayabilirsiniz. Günlük lenslerle uyumak çok tehlikelidir, optikçiye sorarsınız aldığınız lensle uyunabilir mi diye. Doktorlar onlarla bile kesinlikle uyunmamasını tavsiye ediyor ama alıştıktan sonra çok önemsemiyoruz. Sürekli enfeksiyon kapıyor öyle olunca da 🤷🏻♀️