Tugcedmr Dikiş yerlerinin bu kadar zaman sonra sızlaması pek normal değil canım. 40 çıktıktan sonra ben hiç hissetmedim üşüttüğümde ağır iş yaptığımda bile bir sıkıntı olmadı, benim de 1 sene oldu. Ama dikiş yerlerinle alakası olmayabilir başka bir sıkıntı da olabilir, yani enfeksiyon veya kasılma gibi. Devam ederse bir doktora görün derim