Yelda35 ben 22 aylıkken bıraktırdım bezi. O zamanlar çiş diyordu sadece ama tabi o kadar bilinçle söylemiyordu haliyle. Olsun dedim kendime ve çocuğuma güvendim. Çıktım yola. Çok şükür diyim hiç öyle korkutugum gibi olmadı. İlk gün sadece 2 kere kaçırdı altına. 3. Günden sonra kendisi söylemeye başladı yapmadan önce. Derken şimdi 25 aylık. Geceleri emzirmeye devam ettiğim için ( çünkü öyle uyuyor,ben de kara kara onu nasıl biraktircam diye düşünüyorum:) ) ara ara altına kaçırıyor ama dert etmiyorum. Emzirmeyi bırakınca bitecek çünkü. Hiç alıştırma külotu falan bile kullanmadım. Lazimlik bile almadım. Direkt tuvalette başladık orda devam ettik. Hatta şimdi tuvalet aparatıni bile kullanmıyorum. Kendi kendine oturuyor normal klozete. Demem o ki bismillah diyip başlayın,gerisi hallolur bir şekilde ☺️