Roslin Bana da 40 ı çıkınca düzelir dediler malesef daha kötü oldu cnm 15 günlükken beri gaz sancısı çekiyoruz 5 aylık olduk hala var benim de umudum kalmadı 😭 Uyumakta zorlanıyor uyusa bile gazdan dolayı uyanıyor 😑 alışıyorsun bir süre sonra uykusuzluğa açlığa 😐 Allah hepimizin yardımcısı olsun inşallah 🤲🏻