Kızlar merhaba hepinize uzun zaman oldu buraya yazmayalı 28 aylık kızım 4 gündür tuvalet eğitimindeyiz ilk gün çok kötüydü tabi hep altına yaptı kakasını altına hiç yapmadı ama neyse bugün 4. Gün 2 kere kaçırdı bugün de sadece sıklıkla söylüyor çoğunlukla yani gece hep bez bağladım bu zamana kadar 3 günden beri bu akşam bağlamadım bakalım ne olacak diye yatmadan hemen önce tuvalete gitmedi oturmak istemedi yok dedi ama yarım saat öncesi yapmıştı zaten o yüzdendir dedim bende yatırdım 1 saat sonra baktım yapmış öyle çok değil değiştirdim sonra 1 saat oldu olmadı bu sefer çok yapmış yine değiştirdim bağlamadım bez acaba daha geceleri bez takmam mı gerekiyor fikirlerinize çok ihtiyacım var