niloyaa34 kızımın ateşi var üste iki diş çıkıuo o yüzden mi acaba bişe olur mu 37 buçuk ateşi duş aldırdım ilaö verdim uyuyo şuan ??
Noname21 niloyaa34 37 bucuk qtes sayılmaz ama birsey olmaz da demeyin çocukların atesi birden bire yükselir. Siz sık sık kontrol edin bol su verin
ihtmozz niloyaa34 ya olmaz ama şöyle bir şey var. Bizim başımıza geldi en azından. Diş ağrısı boğaza ve kulaklara vuruyor o da enfeksiyona dönüşebiliyor. O yüzden kontrol edin ihmal etmeyin. Bir de hastalık mevsimi zaten
niloyaa34 ihtmozz evet ya inşallah ilerlemez şuan gece yarısı ağlayarak kalktı şurup da içmiyo geri çıkarıyo ateşi devam hala ayağında sallıyom anca sustu böyle
niloyaa34 ihtmozz valla geceden beri yarım saat uyudu kalktı ateş hala devam heryerinde sanki canı acıyormuş gibi ağlayarak uyanıyo öyle sallıyorum şuan gece calpol verim dedim içmedi zorla verince de kusuyo artık yüzüne gülüp vermem lazım ben hiç uyumadım
ihtmozz niloyaa34 tüh ya geçmiş olsun. Diş sancılı bir süreç. Ben öyle olunca acile gidip serum taktırıyorum ya da fitil takıyorum ateş düşürücü ama 37 çok değil. 38’i geçerse doktora götürün