OzlemAlisa oğlum erken doğdu normal doğum tarihine göre evet 40 ı çıktığı gün yada o hafta olması gerekiyor 3 saat uykuya dalması için uğraştığımı biliyorum 🙁 şimdi bi yöntem buldum onu deniyorum sizinki için çok erken ama.Ha birde aklıma gelmişken gazını çıkartmak için yarım saat uğraş gece beslemelerinde gazlar birikiyor gazda huzursuz yapabiliyor bebeği.ilk zamanlar gazla başladı bizimki tam uyku düzenini oturttum demiştim gazla birlikte bir felaketttt.şimdide atak matak var