Sidraeliz27 Bebeğimin geçen hafta cuma günü parmak ucu kırıldı yani tırnağının alt kısmı doktor alçıya gerek duymadı ama sargıda kalsa iyi olur dedi kızım 15 aylık ama hiçbir şekilde sargı durmuyor elinde bu durumu yaşayıp deneyimlerini anlatacak var mı 😔