Napıyosunuz nasıl oyalıyosunuz çığlık atmama ramak kaldı çünkü atağa girdi 4.ay atağına uygulamada gözüküyo ve gerçekten de öyle zaten 10 gündür öyleydi baya erken girdi hatta geceleri uyanıyo uyuyo bidaha uyutuyo kendini gün içinde asla durmuyo sürekli uyutsam uyucak sanki ama o da değil evet nereye doğru çığlık atmam gerek boğulucam 🙄