2bebeliannee ben de ucuz olur diye anadolu hastanesini esencanı filan aradım ama 1 ay önce 300 diyorlardı gidemedim valla. Beylikdüzünde zlatan diye bi erkek doktor bi de serap mıydı bi kadın doktor fena sayılmazdı. Ben muayenelerini diyorum. Yoksa orda doğum yapmadım bilmiyorum