Yeniann3 Oğlum 2 yaşında hala sallanarak uyuyor. Kendiliğinden asla uyumuyor. Çok da zor dalıyor. Nasıl alıştırabilirim acaba ?
Denizfdn Yeniann3 1bucuk yaşında terketti kızim yanında bı sure uyudum konuştum duş aldırdım saçıyla oynadım uyku vaktini hep anlatmaya çalıştım ışıkları kapattım hep konuştum şimdi 2 buçuk yaşında hala tek ve kendi kendine uyuyor
Yeniann3 Denizfdn bende hadi yatalım diyorum yatmasıyla kallması bir oluyor. O kadar çok sallıyorum ki. Çok zor dalıyor.