19 aylık oğlumu memeden kesmeyi düşünürken o daha da bağımlı oldu abartmıyorum az az da olsa günde 30-40 kere meme diyip açtırıyordur bana mutlaka. Gece beslenmesini kesmeyi denedim daha ilk geceden başarısız oldum öyle bir ağlıyor ki uyanınca zannedersin Allah korusun bir derde kaldı o kadar fena birde çok uzun süredir tek göğüs emer ne yapsam diğerini tekrar emziremedim ve sağ gogsumu emerken illa eli ile sol göğsümu elliyor çok küçükken yenidogdugunda falan eldiveni çıkarır emerken göğsüme dokundurturdum biraz büyüyünce tabi biraktik şimdi illa diğer göğüsle oynayacak gece uyaniyor uyku arasında bile emerken bir eliyle diğer memeyi arıyor parmağını tutturuyirum elini tutup Oyaliyorum bu sefer emmeyi bırakıp daha da ağlayıp iyice uyandırıyor kendini halbuki bir memeyi emse diğerine dokunsa hemen geri uyur ve bu gittikce daha da alışkanlık bağımlılık oluyor ne yapsam sizce kademeli kesmek bende hiç işe yaramayacak gibi birden kessem kimse yok yanımda eşimde hep işte nasıl başa çıkacam ağlamaları ile bilmiyorum sizler memeden nasıl kestiniz