Arkadaslar benim oglum yeni 16 aylik oldu son 1 haftadir zirvesinde sürekli gece aglayarak uyaniyor mama istiyor normalde sabah 6 ya kdar uyurdu 6 da verir 8 e kadar uyumaya devsm ederdi simdi sürekli gece kalkiyor aglama krizine giriyor sinir nöbetleri geciriyor ellerini yumrul yapip sıkıyor bunu hem gündüzleri hemde gece yapıyor. Her şeyr cığlık atıyot kendini ifade edemediği icin istediği herşeye. İstediği biseyi yapmadığımız zaman sinir nöbeti geciriyor ve baska seyle oyalayamıyorum. Kendini arkaya atıyor Her şeyi istiyor ve bana yapışık ikiz gibi. Herkese vurmaya başldı halbuki bizden görmedi evdede cocuk yok, uykuya zor geciyor artık kendi kendine uyuyayam cocuk gitti sürekli beni odada istiyor odadan cıkınca krize giriyor , bu nasıl bir dönem vallaha sasırdım kaldım iyiye gideceğini zirvedeyiz suanda nasıl düzelir bu durum tükendim iyice onunla sürekli konusuyorum anlatmaya calısıyorum sürekli etkinlik yapıyorum ama boşa😢😢sizdede aynı durum oldumu bu ayda