Kızlar selam 10 aylık kızım bugün başlayan bir öksürük gidiyor. İlk defa oldu oda çok öksürünce korkup ağlıyor. Öncesinde 2 gün önce falan ateş vardı Calpol dolven verdim. Dünde doktora götürdüm ciğerlerini dinledi boğazına falan baktı yani herşeye baktı işte bişey yok dedi ateş düşürücüye devam dedi ateş yok ama öksürük var üzülüyorum ya bisolnatur verdim oğlumda aynıydı 3 gün önce onum geçti ama bu daha bebek ya o öksürünce benimde içim çekiliyor. Ihlamur da verdim çok az içti. Şuan uyuyor sallıyorum var mı pratik yapabileceğim birşey sizce yarını beklemeli miyim hava vermelik bir durum oluştu mu ay bilmiyorum napıcam