azrabetus biz de aynı dediğiniz gibi sürekli kusuyorduk ki hala da tam olarak bitmiş sayılmaz 7 aylığız doktora götürdüm gaviscon toz motilium şurup falan verdi kullandım değişen birşey olmadı sonra bir teyze dedi ki kızım bu çocuk midesini üşütmüş bunun karnına mayalı ekmeği ısıt hafifçe ve sar çaresiz kalınca yaptım sırtına da bi yelek giydirdim tamamen kesilmedi ama eskiye nazaran azaldı 4 4 buçuk aylıkken