Merhaba Canım anneler, 9 günlük anneyim. Oğluma ilk bez markası olarak Prima kullandım ama sürekli çişi üstüne çıkıyor. Çok sık alt değiştirmeme rağmen sırtına beline çiş çıkıyor. Bezden mi kaynaklı acaba yada bizim bez bağlama seklimizle mi anlayamadım. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba? Özellikle erkek bebeklerde.