Kızlar bebeğim 38 günlük geceleri 2 saatte bir bazen bir saatte bir uyanıyo asırı sıkk gündüz daha kötüyüz hiç uykusu yok desem yeridir uyuyo yerne yatırıyorum 5 dakka sonra gözlerini açıyo . Acaba neden böyle gazlı bi bebek ondan mı bu durum ne zaman düzelir derin uykuya kacıncı aydan sonra geçiyorlar