Deletedmom_112 minel_gms bende şurada durayım, kızım çok çabuk ve ağır bir şekilde pişik olabiliyor, Bepontol’a gelen son zamdan sonra, bende 2 gün önce Sudo krem aldım, İnşallah etkilidir.
Mucizeem minel_gms kızım ne zaman pişik olsa ya sudocrem ya Bepanthol kullandım ikisi de iyi geliyordu
BirTostosAnnesi minel_gms Pişik için kullanıyorum, 2 tane 400 ml lik almış ve memnun kalmış biri olarak söylüyorum. Almak için daha fazla geç kalmayın, muhteşem bir pişik önleyici.
Seablue minel_gms minel_gms kızım için kullanıyorum çok memnunum pişik olduğu zaman geceden sürünce sabaha bişey kalmıyor
Alperin_annesi minel_gms bence en iyisi sudocrem Sebamed almıştım hiç bir işe yaramıyor . Ama sudocrem harika
Balkiz15 en guzelo tup olan arko krem. sudocrem kullaniyorum ama pisik olunca hemen onu suruyorum ertesi gune kalmiyor mucize gibi
Caglaseher Ay sudocrem canım benim o. Sür sabaha bişey kalmaz. Bereketlidir kendisi üstelik azıcık alırsın tüm popo hop krem. Macera aramaya gerek yok sür sudoyu geç valla. Bide isilik için kalmason var oda efsane ek tavsiye iliştirivereyim 🤣🤣
Busrasener43 minel_gms 13 aylık olana kadar kızımı onunla büyüttüm ne pişik olduk ne bişey ama bu aralar onu lullandigim anda mantar mi sivilcelenmemi anlayadim poposunda o çıkıyor tam iki defa oldu bu zamana kadar çok memnundum gerçekten ama bundan sonra kullanmayı düşünmüyorum