Kıjlaay. Konyada yaşıyorum havası aşşşırı kuru. Nemli yere alışmıştık buraya gelmeden bide..
Gece benle eşim bile defalrca uyanyoruz uykudan boğaz kupkuru su içmeden dalamıyoruz geri.
Bebeğiminde saat başı uyanıp emmesni biraz buna bağlıyorm. 2 fırt çekip uyuyo çünkü. Su içmiyo defalrca denedm itiyor eliyle…
Nasl nemlendreblirm. Buhar makinesini doktor önermedi bilemedm bende… Havlu ıslatp koyyorm bi yerlere bazen ama etkisi sıfır 🤷🏻♀️