Mervecannn
İşte bu ben🥲 işten gelince az zamanımız kalıyor diye sanırım, 10-11den önce asla uyumuyor🥺🤷🏻♀️ Kitap okuyoruz her akşam, aslında çok uykusu oluyor ama 2-3 derken bazen 4-5 tane kitap okuyoruz🤪 gündüz 50 dk da uyusa aynı, 2 saat uyusa da. Erken de kalksa değişmiyor maalesef😬 bazen evden çalıştığımda çok yorgun oluyorum, 7:30da pijamasını giydiriyorum ama yine de 10-11den önce uyumuyor. Geröekten buna bir çözüüüüm😬🥲