Kızım 2 yaş 8 aylık son zamanlarda aşırı babaci oldu işin acı tarafı uyutmaya gelince ben seni istemiyorum git diye ağlıyor yanına yaklastirmiyor,sevmiyorum seni diyor,ben babamı istiyorum diyor,ben sana küstüm diyor çok üzülüyorum. Neden böyle oldu anlamadım,sizde de böyle olan var mı? Babası ikna etmeye çalışıyor hadi sen annenle uyu diye,olmaz ben senle uyucam diyor. Ne yapmam gerekiyor,geçici bir durum mu?