İyi akşamlar kızlar 2 gündür havalar soğudu artık yavaş yavaş kışlıklara bakıyorum buralar kışın çok soğuk olmaz mont nasıl bişey almaliyim magazadan güzel bişey göremedim internette hangi sayfadan alabilirim siz neler aldınız mont şapka resimini atarsanız sevinirim 1 yaş bebeğim ilk kez kışlık alcam geçen sene 3 aylıktı tulumlu almıştım pierre cardin dan. Bu sene ne alacağımı bilemiyorum yardımcı olun lütfen