Sağlıkla büyüsünler inşallah 💕 bizde bugün 19 günlük olduk bizimde emzirdikten sonda gazı hemen çıkıyor ama yinede elimi poposuna doğru koyduğumda içinde gazın geçtiğini hissediyorum tam çıkmıyor gibi ağlıyor da gazdan galiba bende daha hiçbişry yapmadım ebemize sorduğumda gazı çıkıyorsa hiç gaz damlası vermeyelim bağırsaklarını bozmayalım dedi ama sanki bana sıkıntısı var gibi geliyor hala belki bir fikri olan olur bende yazmak istedim 💕