Acemimom1 Sallayarak uyutuyordum ancak sallayarak uyutmanın kaliteli bir uyku sağlamadığını,sallamayı bırakır bırakmaz bebeğin uyandığını ve sallayarak uyutmanın bebeği bir nevi hipnoz ettiğini ve böylece uykuya geçirdiğini öğrendikten sonra bebeğimi sallayarak uyutmayı bıraktım. Yani bebeği hipnoz ederek uyutuyormuşuz, sallamayı bırakınca uyanmaları bundan dolayıymış. En kaliteli ve en uzun uykuları kendi kendine uyuduklarında oluyormuş. Ben de kendi kendine uykuya dalsın diye poposuna hafifçe elimle pat pat yapıp arada bir piş piş diyerek uyutuyorum. Böylelikle Daha uzun uyuduğuna şahit oldum.