oglumubeklerken GULCE02 ayyyy 9 buçuk aylık oğlum ve aynıyız aynııı bezini başlasam zıbınını ilikletmiyo onu yapsam eşofmanını giydirtmiyor hep kaçmaya çalışıyor bi de aşırı ağlıyor zorladıkça da yoldan geçen çocuğa dayak atıyorum zanneder öyle bi ağlama
Adel123 GULCE02 9 aylık olcaz bizde böyleyiz alt değiştirirken alıp başını gidiyor emekleyip koltuğa ordan gezmeye başlıyor değiştirmeye başlamadan yedek bez getiriyorum yaptığım şebeklikler ama yine de tutabilene aşk olsun 😁
GULCE02 Adel123 😄benimde girmediğim hal kalmıyor ama yinede bağlatmıyor uzandırdımmı çığlık atmaya başlıyor ve kaçıyor kaçtımıda gülüyor 😄
Kvs GULCE02 ayyyy aynı ben.. Bi beceriksiz kendimi sanırdım 😁😁 Eşim Allahtan ewden çalışıyor,, o yardım ediyor bebeği oyalıyor ben bağlıyorum bazen tek başıma yapmaya çalşırkende onu güldürmeye çalışırken yapıyorm
papucumunrockcisi GULCE02 15aylik oğlum. Bir savas veriyorum degistirirken. Cis yaptiginda cogunlukla silmiyorum. Kaka yaptığında da her seferinde yıkıyorum. Asla yatmıyor çünkü. Sadece kilot bez kullanıyorum.
Mihrimahim16 Ben bu durumu çoktan beri yaşıyorum 4 aylıktı başladı şuan 1 yaşında gene aynı malesef üstünü başını çıkartırken sesi çıkmıyor fakat bezini görür görmez kaçıyor eşimle beraber zor giydiriyoruz 😂😂 İşkrnce çektiriyor bize canım kızım ☺️
GULCE02 Mihrimahim16 bizde eşimle beraber bezini bağlamaya çalışıyoruz iki kişiyiz yinede bağlayamıyoruz😄
Feyme16 GULCE02 valla 8 aylıkken başladı 1 yaşına girdi yavaş yavaş düzeldi gibi bazen Gine tutuyor damarı baglatmiyor da azaldı en azından