Geçen hafta cuma günü hamile olduğumu öğrendim ve salı günü hastaneye gittim . Normalde 5 haftalık olmam gerekiyordu son adet tarihine göre ama doktor baktı 5 haftalık kese göremedi . Ya geç döllenme olmuştur ya dış gebeliktir yada sağlıksız bir gebeliktir dedi haftaya gel dedi ve ben çok tereddüt etmeye başladım böyle bir sorunla karşılaşan oldu mu benim gibi hafta içi gideceğim başka hastaneye acaba ne diyecekler 🫤