İzleyen var mı aranızda ben bugün bitirdim sürükleyici olmuş ama ürperticiydi hele bunun gerçek olduğunu öğrendim daha da etkilendim bir insan nasıl böyle şeyler yapabilir ya çok enteresan ve iğrenç 🤢 bu arada beni en çok etkileyen tony oldu ölümüne çok üzüldüm çok tatlıydı ya 🥺