Bizde 4. Ay atağını henüz yeni atlattık ve korkutmak istemem ama bizde 1 aydan fazla sürdü bu saydıklarınız 😱😱 artık eşimle kafamıza huniyi takmak üzereydik. Hele ki bozulan uyku düzeni ve sebepsiz ağlamalar mahvetti ikimiz de çalışan insanlarız bütün ay zombi gibi gezdik. Ama iyi yönü şu; atak bitti uykuya direnme tamamen kaybolmadı ama en azından azaldı