havuclukekim 😀 burda çoğunluk var ondandır. Benim bebeğim 1.ayından sonra sürekli ilgi isteyen, kucak isteyen, sırtı yere değdiğinde katılarak ağlayan bir bebek. Artık burnumu camdan dışarı bile çıkarmak istemiyorum, dışarda ağlar susturamazsam diye. Allah’tan önümüz kış herkes evde olacak, aklım dışarıda kalmaz. 😂