DurununAnnesi12 evet bir iki denedim uyudu tabi kısa sürdü ama olsun 3.ye uyandı iyice artık ağladı emzirdim göğüslerim de daha fazla dayanamazdı zaten taş gibi olmuşlarda 😂 3 saatte bir emzirmeye çalışacağım öncelikli hedefim bu öyle ense zatwn gece 1 keee emer bu da beni de onu da zorlamaz uykumuzdan olmayız bakalım deneyeceğim umarım başarırız