Merhaba hayırlı kandiller herkese
45 günlük oğlum kakasını yapmakta zorlanıyor. Doktor fitil verebilirsin dedi ama çok vermek de iyi değilmiş. Kabız değil sıvı ama günde bir veya 2 günde bir yapıyor. Yapamayınca da aşırı derecede huzursuz oluyor morarıyor. Bu dereceye geldiği zaman fitil veriyorum 2-3 günde bir diyebilirim. Bunun bir zararı olur mu sizce. Anne yüreği onu öyle ıkınmaktan mosmor görünce yardım etmek istiyorum. (Öncesinde masaj vs deniyorum mutlaka)