Elika00 Ben de aynı marka yoğurt makinesini kullanıyorum çok memnunum. Dediğiniz gibi en başta kendim yapmaya çalıştım 2-3 kez olmayınca aldım, iyi ki de almışım. Kendimize de bebeğime de yapıyorum mis gibi oluyor.
Ben de Bim’deki altın süt ve activia ile mayaladım. Kendi mayamı kullanıyorum artık.