Kızlar bebeğine baza almıştık bugün bariyeri geldi ama hiç kaliteli ve güzel değil bebeğim üstünden atlamaya çalıştı ve hemen çıkarmayı öğrendi 😶 bunu gören eşim tabi sinirlendi işte sen aldırdın felan diye ama ben Montessori alalım dedim ama dinlemedi her neyse. Sorum şu ki yatak 30 santim(( baza değil sadece yatak)) ama internette hep 50 cm oluyor haliyle küçük kalıyor bize daha yüksek bir bariyer lazım fikrinizi ihtiyacim var