nurayemin 7 aylık kızım da çok kötü bir öksürük var göğsü hırıltılı aile hekimine götürdüm.Sadece serum fizyolojik önerdi onu kullamaya başladık.sizlerin önerisi nelerdir yardımcı olur musunuz.
Birannebirogul nurayemin daha yeni geciriyoruz bizde hemen hastaneye gdiin akciğer filmi çeksinler. Serum fizyolojik ile olcak iş değil hava verirler büyük ihtimal ilerlemesin hemen götürün
GoktugUras_mom nurayemin hırıltılı öksürüğü ya buhar yada antibiyotik geçirir. Aksi halde bronşit zaatüre olur. Korkutmak istemem ama hırıltılı öksürük tehlikeli