Elika00 Hayır uygulanmıyor. 6. Aydan önce suyu evet bizde veriyoruz. Fakat dediğim gibi 6. aydan önce ek gıdaya başladıysa vermiyoruz.
Gerçekten bende bu app de çok fazla şey görüp şaşırdım. O kadar farklı ki size de normal gelmemesini anlıyorum. Ilaç konusunda, beslenme konusunda… Çok ama çok farklı burada. Örnek grip bı bebeğe hiç bir şekilde normal şurup antibiyotik vs verilmez burda . Hepsi bitkisel olarak hazırlanır. Aşı. Burda okudum koldan yapılıyormuş orada . Burda tüm aşılar bacaktan olur. Bunun gibi daha yazmadığım çok şey..