Grip aşıları çok ucuzdu ben kendime her sene yaptırırdım Covid den sonra fiyat tavan yapmış kimsede vicdan kalmamış şeytan emekliye kesin ayrıldı diyorum şeytana gerek kalmadı insanlar şeytan dan daha tehlikeli oldular şeytan bile masum bunların yanında…